Częste pytania

  • Jak wygląda realizacja zamówienia telefonicznego?

Złożyłeś zamówienie telefonicznie? Teraz wszystkim zajmiemy się my. Zrealizujemy Twoje zamówienie zgodnie z oczekiwaniem. Dołożymy wszelkich starań dla Twojej satysfakcji aby zdobyć Twoje zaufanie.
 

  • Jak wygląda realizacja zamówienia w sklepie online?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-maila potwierdzającego wpłynięcie do nas Twojego zamówienia, poinformujemy Cię także o jego akceptacji - wtedy* rozpoczynamy kompletowanie towaru i pakowanie paczki. Spakowane zamówienie przekazywane jest do wysyłki. O wysłaniu paczki poinformujemy Cię emailem.
* jeśli wybrałeś sposób płatności "Przedpłata" - realizację zamówienia rozpoczniemy po zaksięgowaniu płatności.

  • Czy mogę coś zmienić w złożonym zamówieniu?

Przygotowanie części i wysyłka paczki to złożony proces, biorą w nim udział pracownicy wielu działów. 
Po otrzymaniu przez nas Twojego zamówienia oraz akceptacji go z naszej strony nie ma możliwości modyfikacji zamówienia.

  • Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia telefonicznego?

Tak, zawsze możesz do nas zadzwonić w godzinach pracy naszego biura.

  • Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia złożonego online?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: złożenie zamówienia, wysłanie zamówienia.

  • Czy możliwy jest odbiór osobisty części zamówionych w sklepie internetowym?

Zamówienie złóż godzinę przed planowanym odbiorem (tak, aby magazyn miał czas na jego przygotowanie). Podczas składania zamówienia jako formę dostawy należy wybrać: odbiór osobisty, a w komentarzu podać termin i godzinę odbioru. Jeśli chcesz zapłacić gotówką przy odbiorze prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty. Możesz także wygodnie zapłacić kartą. Do odbioru osobistego zabierz ze sobą numer zamówienia - znacznie przyspieszy to obsługę i wydanie zamówionych części.

Zamówienie można odebrać osobiście w Gliwicach przy ulicy Mechaników 9 w godzinach 8:00 – 16:00.

  • Nie otrzymałem od Was żadnego potwierdzenia do zamówienia online ani wiadomości, co się wydarzyło?

Być może, w trakcie wprowadzania przez Ciebie danych [adresu email] wkradł się do błąd (np. brak litery, cyfry lub znaku), co uniemożliwia serwerom pocztowym przekazywanie wiadomości. W takim przypadku prosimy o przesłanie nam wiadomości - sprawdzimy, wyjaśnimy, poprawimy..

  • Czy otrzymam fakturę VAT za zamówione produkty ?

Tak, wystawiamy faktury VAT. Aby otrzymać fakturę pamiętaj o podaniu kompletnych i poprawnych danych.

  • Otrzymałem inny produkt, niż ten który zamówiłem - co zrobić?

Zobacz tutaj: Zwroty i Reklamacje

  • Dostarczona paczka jest uszkodzona lub zniszczona

Zobacz tutaj: Zwroty i Reklamacje

  • O której godzinie przyjedzie do mnie kurier?

Nie mamy takich informacji i nie mamy na to wpływu. To, o której godzinie kurier dostarczy przesyłkę zależy od bardzo wielu czynników [ilość paczek w doręczeniu, rozległość terenu]. Firmy kurierskie wysyłają, na adres email podany przez odbiorcę przesyłki, informacje systemowe o nadaniu przesyłki oraz sms w dniu doręczenia. Ponadto kurier posiada na liście przewozowym numer telefonu do odbiorcy i w większości przypadków kontaktuje się z odbiorcą paczki przed dostawą. Jeśli otrzymałeś informację że Twoja paczka wyruszyła z naszego magazynu ale nie dotarło do Ciebie w ustalonym terminie skontaktuj się bezpośrednio z firmą kurierską i wyjaśnij powód opóźnienia.

  • Sklep online przeznaczony dla użytkowników profesjonalnych?

Tak, dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych dokonujących z przedsiębiorcą czynności prawnych związanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.